Napravi-go-sega-cover-Zayavlenie_Page_Aktualizacia_na_lichni_danni

Заявление за електронно Годишно извлечение

Годишното извлечение от осигурителната партида се изготвя по образец на Комисията за финансов надзор и дава информация за натрупаните средства в началото и в края на годината (в лева и в дялове), направените осигурителни вноски и удържаните такси. 

Годишното извлечение от аналитичната сметка, по която се водят прехвърлените средства, се изготвя по образец на Комисията за финансов надзор и съдържа данни за състоянието й към началото и края на годината, за която се отнася и движенията на средствата, включително извършени актуализации през отчетния период.

Всяка година до 31 май ще Ви бъде изпратено годишното извлечение, като може да изберете начина на получаването му:

по пощата или
електронно извлечение – по имейл.


Можете да заявите да получавате  електронно годишно извлечение, чрез подаването на заявление по образец по един от следните начини: 

по електронен път на имейл: rodina@dskrodina.bg, подписано с Ваш квалифициран електронен подпис (КЕП);
във финансовите центрове на „Банка ДСК” АД и офиси на ПОК „ДСК-Родина“ АД в цялата страна.


Възползвайте се от предимствата на електронното извлечение:

Удобство – получавате годишното извлечение от Вашата индивидуална партида/ аналитична сметка без това да е обвързано с промяна на адресната Ви регистрация;
Сигурност – Информацията, която получавате, е защитена с парола и гарантира сигурността на Вашите лични данни; 
Гъвкавост – възможност да се информирате за състоянието на осигурителната си партида/аналитична сметка независимо от това къде се намирате;
Отговорно отношение към околната среда – ще подпомогнете общите ни усилия за намаляване използването на хартия.

Актуализиране на лични данни

Важно е да разполагаме с Ваши актуални лични данни - три имена, постоянен адрес, адрес за кореспонденция, имейл, телефон, лична карта. Това е необходимо за осъществяване на навременна комуникация с Вас и е предпоставка да получавате годишните извлечения от Вашата осигурителна партида/аналитична сметка в управляван от ПОК „ДСК-Родина“ АД фонд.

Информация относно възможностите за проверка и актуализация на данните, с които сте регистрирани при нас може да получите от нашия Информационен център на тел. 0700 18 839.  

При необходимост от актуализиране на данните следва да подадете Заявление за промяна/допълване на лични данни, по един от следните начини:

  1. по електронен път на имейл: rodina@dskrodina.bg, подписано с Ваш квалифициран електронен подпис (КЕП);
  2. чрез подаване на писмено искане във финансовите центрове на „Банка ДСК” АД и офиси на ПОК „ДСК-Родина“ АД в цялата страна.

Подаването на един от следните документи по установения ред също може да послужи като основание за промяна на Вашите лични данни:

  1. Заявление за използване на електронни услуги;
  2. Заявление за изплащане на средства от съответния пенсионен фонд, което може да намерите в секция „Документи“ за УПФ, ППФ, ДПФ и ДПФПС.