Важно е да разполагаме с Ваши актуални лични данни - три имена, постоянен адрес, адрес за кореспонденция, имейл, телефон, лична карта. Това е необходимо за осъществяване на навременна комуникация с Вас и е предпоставка да получавате годишните извлечения от Вашата осигурителна партида/аналитична сметка в управляван от ПОК „ДСК-Родина“ АД фонд.

Информация относно възможностите за проверка и актуализация на данните, с които сте регистрирани при нас може да получите от нашия Информационен център на тел. 0700 18 839.  

При необходимост от актуализиране на данните следва да подадете Заявление за промяна/допълване на лични данни, по един от следните начини:

  1. по електронен път на имейл: rodina@dskrodina.bg, подписано с Ваш квалифициран електронен подпис (КЕП);
  2.  
  3. чрез подаване на писмено искане във финансовите центрове на „Банка ДСК” АД и офиси на ПОК „ДСК-Родина“ АД в цялата страна.

Подаването на един от следните документи по установения ред също може да послужи като основание за промяна на Вашите лични данни:

  1. Заявление за използване на електронни услуги;
  2.  
  3. Заявление за изплащане на средства от съответния пенсионен фонд, което може да намерите в секция „Документи“ за УПФ, ППФ, ДПФ и ДПФПС.