Заявление за електронно Годишно извлечение

Заявление за електронно Годишно извлечение
Годишното извлечение от осигурителната партида се изготвя по образец на Комисията за финансов надзор и дава информация за натрупаните средства в началото и в края на годината (в лева и в дялове), направените осигурителни вноски и удържаните такси.
Годишното извлечение от аналитичната сметка, по която се водят прехвърлените средства, се изготвя по образец на Комисията за финансов надзор и съдържа данни за състоянието й към началото и края на годината, за която се отнася и движенията на средствата, включително извършени актуализации през отчетния период.
Всяка година до 31 май ще Ви бъде изпратено годишното извлечение, като може да изберете начина на получаването му:
• по пощата или
• електронно извлечение – по имейл.
Можете да заявите да получавате електронно годишно извлечение, чрез подаването на заявление по образец по един от следните начини:
• по електронен път на имейл: rodina@dskrodina.bg, подписано с Ваш квалифициран електронен подпис (КЕП);
• във финансовите центрове на „Банка ДСК” АД и офиси на ПОК „ДСК-Родина“ АД в цялата страна.
Възползвайте се от предимствата на електронното извлечение:
Удобство – получавате годишното извлечение от Вашата индивидуална партида/ аналитична сметка без това да е обвързано с промяна на адресната Ви регистрация;
Сигурност – Информацията, която получавате, е защитена с парола и гарантира сигурността на Вашите лични данни;
Гъвкавост – възможност да се информирате за състоянието на осигурителната си партида/аналитична сметка независимо от това къде се намирате;
Отговорно отношение към околната среда – ще подпомогнете общите ни усилия за намаляване използването на хартия.
Актуализиране на лични данни
Важно е да разполагаме с Ваши актуални лични данни - три имена, постоянен адрес, адрес за кореспонденция, имейл, телефон, лична карта. Това е необходимо за осъществяване на навременна комуникация с Вас и е предпоставка да получавате годишните извлечения от Вашата осигурителна партида/аналитична сметка в управляван от ПОК „ДСК-Родина“ АД фонд.
Информация относно възможностите за проверка и актуализация на данните, с които сте регистрирани при нас може да получите от нашия Информационен център на тел. 0700 18 839.
При необходимост от актуализиране на данните следва да подадете Заявление за промяна/допълване на лични данни, по един от следните начини:
- по електронен път на имейл: rodina@dskrodina.bg, подписано с Ваш квалифициран електронен подпис (КЕП);
- чрез подаване на писмено искане във финансовите центрове на „Банка ДСК” АД и офиси на ПОК „ДСК-Родина“ АД в цялата страна.
Подаването на един от следните документи по установения ред също може да послужи като основание за промяна на Вашите лични данни:
- Заявление за използване на електронни услуги;
- Заявление за изплащане на средства от съответния пенсионен фонд, което може да намерите в секция „Документи“ за УПФ, ППФ, ДПФ и ДПФПС.