Във връзка с удължаване на обявеното извънредно положение

Във връзка с удължаване на извънредното  положение, както и с удължаването на срока на всички въведени противоепидемични мерки до 13 май, Ви информираме, че ПОК “ДСК - Родина“ АД продължава да обслужва своите клиенти на територията на гр. София на следния адрес:

гр. София, ул."Княз Александър I Батенберг" 6, партер, от понеделник до петък с ограничено работно време от 10:00 часа до 16:00 часа.При необходимост от лично посещение   предоставяме възможност на клиентите предварително да заявят час за посещение, като за целта се обадят на тел. 02/ 942 70 93

Най - настойчиво съветваме всички свои клиенти да посещават нашите офиси и осигурителни посредници само когато услугата, която искат, не може да бъде изпълнена по електронен път. Препоръчваме Ви да се възползватe максимално от възможностите на електронните канали за обслужване посредством интернет страницата на Компанията www.dskrodina.bg или платформата ДСК Директ, както и да се обръщате за информация към нашия Информационен център: 0700 10 375 / *2375 (за мобилни устройства), имейл адрес: info@dskrodina.bg.