- по електронен път на имейл: rodina@dskrodina.bg, подписано с Ваш квалифициран електронен подпис (КЕП);
- на хартиен носител във финансовите центрове на „Банка ДСК” АД и офиси на ПОК „ДСК-Родина“ АД в цялата страна.
- през Родина Онлайн.
Актуализиране на лични данни
Важно е да разполагаме с Ваши актуални лични данни - три имена, постоянен адрес, адрес за кореспонденция, имейл, телефон, лична карта. Това е необходимо за осъществяване на навременна комуникация с Вас и е предпоставка да получавате годишните извлечения от Вашата осигурителна партида/аналитична сметка в управляван от ПОК „ДСК-Родина“ АД фонд.
Вие може да проверите даните, с които сте регистрирани при нас лесно, бързо и удобно, като се свържете с нашия Информационен център на тел. 0700 18 839. При необходимост може да ги актуализирате чрез подаване на Заявление за промяна/допълване на лични данни. Това става:
Подаването на един от следните документи по установения ред също може да послужи като основание за промяна на Вашите лични данни:
- Заявление за използване на електронни услуги;
- Заявление за изплащане на средства от съответния пенсионен фонд, което може да намерите в секция „Документи“ за УПФ, ППФ, ДПФ и ДПФПС.