1. Възможно е телефонният номер, с който сте се регистрирали в приложението да не отговаря на предоставения от Вас в ПОК „ДСК-Родина“ АД.
Необходимо е да актуализирате контактните данни, с които ПОК „ДСК-Родина” АД разполага за Вас.
Само с актуален телефонен номер е възможно да Ви идентифицираме в нашата система и да се възползвате от предоставяните по лоялната програма предимства.
Вие можете да актуализирате личните си данни, сред които телефон, като попълните: Заявление за промяна на лични данни, което подавате:
- по електронен път на имейл: rodina@dskrodina.bg чрез квалифициран електронен подпис по смисъла на Закона за електронния документ и електронните удостоверителни услуги;
- в близо 280 финансови центрове на Банка ДСК и офиси на обслужване на ПОК „ДСК-Родина“ АД в цялата страна.
2. Причината може да е в това, че не отговаряте на условията за лоялен клиент!
Програмата е отворена за всички клиенти - осигурени лица с период на участие от минимум три месеца в един от управляваните от ПОК „ДСК-Родина“ АД пенсионни фондове – универсален, професионален, доброволен и доброволен пенсионен фонд по професионални схеми, както и за лицата със сключен договор за получаване на плащания от фонд за разсрочени плащания или фонд за изплащане на пожизнени пенсии „ДСК-Родина“.
Картата се активира в приложението в месеца, следващ изтичането на тримесечния период за участие във фонд за допълнително пенсионно осигуряване или в месеца, следващ сключването на пенсионен договор и договор за разсрочено изплащане на средствата при настъпила възраст за пенсиониране от УПФ.