Програма за лоялни клиенти

Програмата за лоялност на ПОК „ДСК-Родина“ АД е партньорска програма за отстъпки, с които спестявате средства в своето ежедневие. Като наш лоялен клиент може да се възползвате от изгодни предложения за продукти и услуги, както и от достъп до ексклузивни оферти при партньори на компанията ни.

Програмата е отворена за всички клиенти - осигурени лица с период на участие от минимум три месеца в един от управляваните от ПОК „ДСК-Родина“ АД пенсионни фондове – универсален, професионален, доброволен и доброволен пенсионен фонд по професионални схеми, както и за лицата със сключен договор за получаване на плащания от фонд за разсрочени плащания или фонд за изплащане на пожизнени пенсии „ДСК-Родина“.

 

Партньори и отстъпки

Клубна карта „Твоята Родина“

„Твоята Родина” е електронна карта, достъпна през Вашия телефон. За да се възползвате от условията по електронната карта като лоялен клиент, трябва да се регистрирате в приложението Cardbox с телефонния номер, с който сте регистрирани в ПОК „ДСК-Родина“ АД. 

Вземете своята карта с няколко лесни стъпки (Инструкция):

    • свалете от Google Play/ App Store приложението Cardbox (софтуерно приложение за съхранение на карти за отстъпки);

      • регистрирайте се с Вашия телефонен номер, за да потвърдим, че сте наш клиент;
      • „Твоята Родина” автоматично ще се добави във Вашия профил. Понякога инсталацията може да отнеме до няколко минути.

    В случай че телефонният Ви номер не отговаря на този в клиентското Ви досие, е необходимо да актуализирате своя телефонен номер в ПОК „ДСК-Родина“ АД. 

    Актуализирайте личните си данни сега!

     

    Общи условия за ползване на електронна карта „Твоята Родина” 

      • Всички отстъпки и преференции се осигуряват единствено за клиенти, които използват електронната платформа на Cardbox и са преминали успешно през процес на регистрация и идентификация в нея.  
      • Регистрацията в електронната платформа става чрез телефонен номер, посредством който ПОК „ДСК-Родина“ АД проверява клиента и потвърждава, че той отговаря на условията за участие в лоялната програма.
      • Клубната карта „Твоята Родина“ е индивидуална, като тя има баркод или идентификационен код с уникален номер, създаден при издаването й.
      • Притежателят на картата може да закупува стоки и/или услуги с отстъпки и/или да ползва преференции, посредством нейното представяне в търговски обекти или онлайн, след въвеждане на нейния уникален номер на интернет страницата на партньор по програмата, в случай че е предоставена такава възможност.
      • „Твоята Родина“  не е банкова карта и не е средство за разплащане. Тя дава възможност да се идентифицирате пред търговци, които са партньори по програмата.
      • Електронната карта „Твоята Родина” няма физически еквивалент.
      • Издаването на картата е безплатно.
      • Добавянето на клубната карта се извършва за клиенти, които нямат Cardbox - след  регистрация с име и телефон, а за клиенти, които вече имат свалено приложението за електронни карти на Cardbox – тя автоматично се добавя в портфейла им, в случай че те вече са клиенти на ПОК „ДСК-Родина“ АД и отговарят на условията за лоялен клиент. 
      • Посочените данни за регистрация ще бъдат използвани само за целите на Програмата за лоялни клиенти и ще бъдат обработвани съгласно Политиката за защита на личните данни на ПОК „ДСК-Родина“ АД.
      • ПОК „ДСК-Родина“ АД запазва правото да променя условията за ползване на картата по всяко време без допълнително предизвестие. Всяка една промяна ще бъде обявявана на интернет страницата на компанията. 

    Въпроси и отговори за лоялната програма

    Как може да се присъедините към програмата за лоялни клиенти на ПОК „ДСК-Родина“ АД?

    Програмата за лоялни клиенти е отворена за всеки клиент на ПОК „ДСК-Родина“  АД - осигурено лице или пенсионер!

    Необходимо условие е да се осигурявате минимум три месеца в един от управляваните  от компанията пенсионни фондове – универсален, професионален, доброволен и доброволен пенсионен фонд по професионални схеми или да имате договор за получаване на плащания от фонд за разсрочени плащания или от фонд за изплащане на пожизнени пенсии „ДСК-Родина“. 

    Картата се активира в приложението в месеца, следващ изтичането на тримесечния период за участие във фонд за допълнително пенсионно осигуряване или в месеца, следващ сключването на пенсионен договор и договор за разсрочено изплащане на средствата при настъпила възраст за пенсиониране от УПФ.

    Картата за новоприсъединилите се клиенти към фонд на ПОК „ДСК-Родина“  АД ще бъде активна в месеца, следващ изтичането на тримесечния период.

    Може ли да получите отстъпките, които Ви предоставя програмата, без да използвате приложението Cardbox?
    За да се възползвате от предоставените отстъпки е важно да имате свалено на телефона приложението на Cardbox. Само след идентифицирането Ви с телефонен номер и име, Вие може да имате достъп до клубната карта и да се възползвате от специалните предложения.
    Колко време може да ползвате отстъпките по програмата?

    Наличните отстъпки по програмата за лоялни клиенти са валидни, докато сте клиент на компанията. Единственото условие да ползвате отстъпките и преференциите по програмата е да сте осигурено лице от минимум три месеца в УПФ „ДСК-Родина“, ППФ „ДСК-Родина“, ДПФ „ДСК-Родина“, ДПФПС „ДСК-Родина“ или лице, което има сключен договор за получаване на плащания от ФИПП „ДСК-Родина“ или ФРП „ДСК-Родина“.

     

    Колко време след актуализирането на данните в ПОК „ДСК-Родина” АД ще може да се възползвате от отстъпките по програмата за лоялни клиенти?
    „Твоята Родина” ще бъде активирана в рамките на следващия месец след актуализация на Вашите данни. Не губете време! 
    Клиент съм на ПОК „ДСК-Родина” АД, но електронната карта „Твоята Родина” не ми се зарежда в приложението Cardbox. Каква е причината?

    1. Възможно е телефонният номер, с който сте се регистрирали в приложението да не отговаря на предоставения от Вас в ПОК „ДСК-Родина“ АД. 

    Необходимо е да актуализирате контактните данни, с които ПОК „ДСК-Родина” АД разполага за Вас. 
    Само с актуален телефонен номер е възможно да Ви идентифицираме в нашата система и да се възползвате от предоставяните по лоялната програма предимства.

    Вие можете да актуализирате личните си данни, сред които  телефон, като попълните: Заявление за промяна на лични данникоето подавате:

    • по електронен път на имейл: rodina@dskrodina.bg чрез квалифициран електронен подпис по смисъла на Закона за електронния документ и електронните удостоверителни услуги;
    • в близо 280 финансови центрове на Банка ДСК и офиси на обслужване на ПОК „ДСК-Родина“ АД в цялата страна. 

    2. Причината може да е в това, че не отговаряте на условията за лоялен клиент!

    Програмата е отворена за всички клиенти - осигурени лица с период на участие от минимум три месеца в един от управляваните от ПОК „ДСК-Родина“ АД пенсионни фондове – универсален, професионален, доброволен и доброволен пенсионен фонд по професионални схеми, както и за лицата със сключен договор за получаване на плащания от фонд за разсрочени плащания или фонд за изплащане на пожизнени пенсии „ДСК-Родина“.

    Картата се активира в приложението в месеца, следващ изтичането на тримесечния период за участие във фонд за допълнително пенсионно осигуряване или в месеца, следващ сключването на пенсионен договор и договор за разсрочено изплащане на средствата при настъпила възраст за пенсиониране от УПФ.

     

    Отстъпките по програмата само от Вас ли могат да се използват или и от други хора от Вашето обкръжение?
    Осигуреното лице/ пенсионерът се идентифицира чрез номер на картата, добавена на неговия телефон. В този смисъл тя се използва само от лицето, чийто телефонен номер е идентифициран в системата на Cardbox.
    Индиректно отстъпките със сигурност ще повлияят позитивно и на хората близки до Вас.