С цел по-бързото и безопасно предоставяне на информация за пенсионното ви осигуряване, най-настойчиво молим да ползвате електронните канали за информация: 💻 Електронните услуги, предоставяни на нашата интернет страница www.dskrodina.bg /Електронни услуги/Електронни услуги достъпни с помощта на ПИК 📱Електронното приложение ДСК Директ www.dskdirect.bg – услугата е достъпна за клиенти на Банка ДСК ЕАД, които използват платформата за електронно банкиране. 📧В работни дни от 9:00 до 17:00 часа на разположение е Информационният център на тел. 0700 10 375/8/ и е-мейл адрес info@dskrodina.bg. За професионална консултация по интересуващи ви въпроси се свържете по телефон със служителите от търговската структура на ПОК „ДСК-Родина“ АД, чиито данни за контакт ще намерите на сайта ни https://dskrodina.bg/Page/default.aspx?user_id=&session_id=&xml_id=/bg-BG/about/contacts/ Във връзка с извънредните обстоятелства, в офисите на компанията и банковите салони на Банка ДСК ЕАД, където се намират нашите служители и осигурителни посредници, е въвeден контролиран достъп, при спазване на дистанция от 2 метра между чакащи, обслужвани клиенти и обслужващи служители. В сградите са въведени завишени изисквания и предпазни мерки за защита - регулярна дезинфекция, маски и ръкавици. Уважаеми клиенти, в общ интерес е личните посещения да се ограничат до услугите, които са абсолютнo спешни и не могат да се осъществят дистанционно. Благодарим за проявеното разбиране! |